Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Andruids
   dydzio
   Godzilla
   Nitj'sefni
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Dziedzictwo

Na zakończenie Wojny Łez, ten okres chaosu się skończy. Wraz z narodzinami Smoczego Bóstwa, ziemie Ashanu zostaną zniszczone. Chociaż każde miasto zostanie zrujnowane i lasy Sylanny przejmą powierzchnię Ashanu, twoja dynastia przetrwa. Dwie generacje później ponownie nadejdzie czas narodzin smoka.

Na początku nowej ery będziesz miał szansę przenieść dynastię, którą stworzyłeś do nowego i mlodego królestwa i obdarzyć je ważnymi przywilejami. Bonus Dziedzictwa bierze pod uwagę trzy czynniki: twoje własne rankingi ścieżek, liczbę graali wybudowanych przez twój sojusz i Unie z innym graczem, jeśli została zawarta.

Wszyscy gracze otrzymują punkty Dziedzictwa, czy należysz do zwycięskiego sojuszu czy też nie. Graj więc najlepiej jak potrafisz, a Asha pobłogosławi ciebie i twoją dynastię. Bonus Dziedzictwa nie jest przyporządkowany do serwera, na którym został przyznany, ale będzie przetrzymywany do czasu aż zdecydujesz go użyć. Kilka bonusów może być użytych jednocześnie, ale kiedy zdecydujesz zacząć nowy serwer z bonusami, dodatki zostaną skasowane. Masz tylko jedna dynastię. Niech się liczy. Zmień ją w coś co przetrwa stulecia.


Przewodnik Strategiczny



Bonusy w nowym świecie, z którymi startujemy są określane mianem Dziedzictwa (Legacy). Niestety możemy ich użyć dopiero po rozegraniu co najmniej jednej partii BEZ Dziedzictwa, gdyż punkty, za które kupujemy te dodatki są przydzielane po zakończeniu świata. Spośród 18 bonusów możemy wybrać maksymalnie 4, po 1 z każdej kategorii: Bohater (Hero), Jednostki (Troops), Królestwo (Kingdom) i Ekwipunek (Equipment).

Praktycznie co sezon zmieniały się sposoby zdobywania punktów Dziedzictwa. Aktualnie (czyt. po sezonie 4) można zdobyć maksymalnie 360 punktów za świat (wyjątek to tzw. "światy strategoczne" (Strategic worlds), gdzie można zdobyć do 450 punktów, gdyż mnożnik wynosi 1,25 za trudniejsze warunki gry). Poniższa tabela przedstawia maksymalną liczbę punktów jaką można dostać za poszczególne składowe.

PvEPvP
Ranking Gracza8060
Ranking Sojuszu10080
Unia6060
Liczba fortec kontrolowanych
przez Mroczne Elfy (tylko PvE)
120-
Turniej Ashy (tylko PvP)-100
Zwycięstwo na serwerze
(tylko PvP)
-60
Razem360360



Jak wspomniano, za zdobyte punkty można zakupić specjalne udogodnienia, z którymi zaczniemy podbój nowego świata. Poniższa tabela zawiera koszty poszczególnych poziomów tychże bonusów.

Poziom12345678910
koszt10112233445566778899
koszt całkowity10214376120175241318406505

Poniższe tabele prezentują natomiast wspominane udogodnienia - ich funkcje, poziomy i ceny w punktach Dziedzictwa. Bonusy na czerwonym tle odnoszą się do Dominacji, na żółtym do Bogactwa, a na niebieskim - Honoru.

Bonusy kategorii Ekwipunek


Zacznijmy może od ostatnich bonusów wg kolejności na stronie, gdzie możemy rozdzielać punkty Dziedzictwa. Bonusy tej kategorii to po prostu artefakty, które gra widzi jako artefakty poziomu 0. Jest ich 3 - po 1 na każdą ścieżkę rankingową: Dominacji, Bogactwa, Honoru.


Powerfull Amulet
of the Stone

Generous Ring
of Malice

Radiant Shield
of the Sun
Poziom 1 +1 Przyrost T4+6% cena sprzedaży +3% doświadczenia
Poziom 2 +1 Przyrost T4
+4% dochód złota
+6% cena sprzedaży
+4% produkcja
+3% doświadczenia
+1 przyrost T6
Poziom 3+1 Przyrost T4
+4% dochód złota
+4% obrona
+6% cena sprzedaży
+4% produkcja
+4% produkcja
+3% doświadczenia
+1 przyrost T6
+2% atak
Poziom 4+2 Przyrost T4
+4% dochód złota
+4% obrona
+12% cena sprzedaży
+4% produkcja
+4% produkcja
+6% doświadczenia
+1 przyrost T6
+2% atak
Poziom 5+2 Przyrost T4
+8% dochód złota
+4% obrona
+12% cena sprzedaży
+8% produkcja
+4% produkcja
+6% doświadczenia
+2 przyrost T6
+2% atak
Poziom 6+2 Przyrost T4
+8% dochód złota
+8% obrona
+12% cena sprzedaży
+8% produkcja
+8% produkcja
+6% doświadczenia
+2 przyrost T6
+4% atak
Poziom 7+3 Przyrost T4
+8% dochód złota
+4% obrona
+18% cena sprzedaży
+8% produkcja
+4% produkcja
+9% doświadczenia
+2 przyrost T6
+2% atak
Poziom 8+3 Przyrost T4
+8% dochód złota
+8% obrona
+18% cena sprzedaży
+8% produkcja
+8% produkcja
+9% doświadczenia
+2 przyrost T6
+4% atak
Poziom 9+3 Przyrost T4
+12% dochód złota
+8% obrona
+18% cena sprzedaży
+12% produkcja
+8% produkcja
+9% doświadczenia
+3 przyrost T6
+4% atak
Poziom 10+3 Przyrost T4
+12% dochód złota
+12% obrona
+18% cena sprzedaży
+12% produkcja
+12% produkcja
+9% doświadczenia
+3 przyrost T6
+6% atak

Bonusy kategorii Królestwo


Bonusy tej kategorii zwiększają przychód złota. Tutaj również są 3 bonusy, po 1 na każdą ścieżkę rankingową. Ceny poszczególnych poziomów się nie zmieniają w stosunku do ceny bonusów kategorii Ekwipunek.


Population
contributionOkreślony procent armii pierwszego bohatera zwracany jest w postaci złota

Personal
WealthPierwszy bohater generuje dodatkowy przychód

Battle
spoilsPo wygranej bitwie w trybie PvP część sił wrogiego bohatera jest zwracana w postaci złota
Poziom 10,5%100 3%
Poziom 21%200 6%
Poziom 31,5%300 9%
Poziom 42%400 12%
Poziom 52,5%500 15%
Poziom 63%600 18%
Poziom 73,5%700 21%
Poziom 84%800 24%
Poziom 94,5%900 27%
Poziom 105%1000 30%

Bonusy kategorii Bohater


Bonusy tej kategorii głównie zwiększają statystyki pierwszego bohatera. W tej kategorii znajduje się aż 6 bonusów, po 2 na każdą ścieżkę rankingową. Ceny poszczególnych poziomów się nie zmieniają w stosunku do cen bonusów pozostałych kategorii - dlatego też w poniższej tabeli nie zostaną one zamieszczone.


MysticismZmniejsza czas oczekiwania na ponowne rzucenie zaklęcia

Skill
RevelationNa poziomie 15 i 30 bohater otrzymuje dodatkowe punkty umiejętności

Talented
heroPierwszy bohater zaczyna z większa ilością punktów umiejętności

Tougher
heroPierwszy bohater zaczyna z wyzszymi statystykami

Characteristics
illuminationNa poziomie 15 i 30 bohater otrzymuje premię do statystyk

Spell MasteryBohater zyskuje bonus do konkretnego poziomu zaklęć
Poziom 1-5,4%1 punkt4 punkty+2 +2 Poziom: 1
Wzmocnienie: 11%
Poziom 2-10,8%2 punkty5 punktów+2 +2 Poziom: 1-2
Wzmocnienie: 11%
Poziom 3-16,2%3 punkty6 punktów+2 +2 Poziom: 1-3
Wzmocnienie: 11%
Poziom 4-21,6%4 punkty7 punktów+6 +7Poziom: 1-4
Wzmocnienie: 11%
Poziom 5-27%5 punktów8 punktów+4 +3 Poziom: 1-5
Wzmocnienie: 11%
Poziom 6-32,4%6 punktów9 punktów+4 +3 Poziom: 1-5
Wzmocnienie: 16,5%
Poziom 7-37,8%7 punktów10 punktów+12 +10 Poziom: 1-5
Wzmocnienie: 22%
Poziom 8-43,2%8 punktów11 punktów+6 +4 Poziom: 1-5
Wzmocnienie: 27,5%
Poziom 9-48,6%9 punktów12 punktów+6 +4 Poziom: 1-5
Wzmocnienie: 33%
Poziom 10-54%10 punktów13 punktów+18 +13 Poziom: 1-5
Wzmocnienie: 38,5%

Bonusy kategorii Jednostki


Bonusy tej kategorii głównie zwiększają siłę oddziałów (poprzez zwiększenie liczebności czy wskrzeszanie poległych). Działa jednakże tylko na pierwszego bohatera. W tej kategorii znajduje się aż 6 bonusów, po 2 na każdą ścieżkę rankingową. Ceny poszczególnych poziomów się nie zmieniają w stosunku do cen bonusów pozostałych kategorii - dlatego też w poniższej tabeli nie zostaną one zamieszczone.


Magic
ResistanceOsłabia zaklęcia przeciwnika

Raise
the DeadWskrzesza jednostki z ciał poległych

Morale
HighZwiększa siłę armii jeżeli wszystkie jednostki są tej samej frakcji co bohater.

RessurectionWskrzesza poległych bazując na sile jednostek, które przeżyły

Barrage
fireStrzelcy w armii na początku walki strzelają salwą w przeciwnika zadając określone obrażenia

Daily
RecruitmentCodziennie część jednostek jest rekrutowana w mieście za darmo
Poziom 1-4,05%3,375%+2% max0,4%1,65%0,55%
Poziom 2-8,1%6,75%+4% max0,8%3,3%1,1%
Poziom 3-12,15%10,125%+6% max1,2%4,95%1,65%
Poziom 4-16,2%13,5%+8% max1,6%6,6%2,2%
Poziom 5-20,25%16,875%+10% max2%8,25%2,75%
Poziom 6-24,3%20,25%+12% max2,4%9,9%3,3%
Poziom 7-28,35%23,625%+14% max2,8%11,55%3,85%
Poziom 8-32,4%27%+16% max3,2%13,2%4,4%
Poziom 9-36,45%30,375%+18% max3,6%14,85%4,95%
Poziom 10-40,5%33,75%+20% max4%16,5%5,5%



Gdyby ktoś się zastanawiał co wybrać to polecam zestaw:

- Hero:
Talented Hero - łatwiej jest zwiększyć siłę armii poprzez umiejętności niż czyste statystyki,

- Troops:
Barrage Fire - szybciej przeciwnik straci jednostki i będzie łatwiejszy w pokonaniu, co przenosi się na mniejsze straty u nas,
LUB
Ressurection - możliwe jest wskrzeszenie nawet 100% poległych jednostek, gdyż umiejętnośc ta bazuje na sile jednostek, które przeżyły

- Kingdom:
Population Contribution - duże armie potrzebują sporo złota na utrzymanie, a jeżeli armia sama generuje dochód to w znacznej części potrafi go pokryć

- Equipment:
Powerful Amulet of the Stone - zwiększa przychód złota, co się przekłada na zmniejszone koszty utrzymania armii
LUB
Radiant Shield of the Sun - zwiększa atak i doświadczenie zdobywane w walkach (to drugie powoduje, że szybciej nabijamy statystyki i punkty umiejętności)
© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes Kingdoms". Redakcja, kontakt