Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Andruids
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
[img][/img]

Magia Światła


Magią Światłą władają Rycerze, oraz Magowie (kto to wymyślił?). Skupia się ona niemal wyłącznie na wspieraniu własnych jednostek, zarówno w ofensywie, jaki defensywie.




Wszystkie punkty magii rzucającego, zaś i oznaczają obronę i atak naszej jednostki wziętej na cel. Liczebność oddziału jest oznaczona przez n, zaś jego moc - m, o - ocalałych. Wszystkie obrażenia skierowane są przeciwko pojedynczemu oddziałowi. Jednostki wskrzeszone tą magią zostają w naszej armii po zakończeniu bitwy, zaś przyzwane - nie.


NazwaPoziomObrażeniaOddziałPremia
Divine Strenght1--+0.30**nKomentarzDobre rozpoczęcie potyczki. Rzucone na liczny T1-2 znacznie ułatwia osiągnięcie i ugruntowanie zwycięstwa. Bardzo przydatne na początku rozgrywki, gdy każda jednostka jest na wagę złota.
BlessDziała tylko wtedy, gdy rzucający jest atakowany.1--+0.35%**mKomentarzPrzydaje się przy obronie czegokolwiek w początkowych fazach gry. Jednakże wtedy mało kto myśli nad atakowanie sojuszników (zaś silne Rifty jeszcze się nie pootwierają). Ogólnie raczej nieprzydatny.
Mystic shieldDziała tylko wtedy, gdy rzucający jest atakowany.2--+0.60**n dla &
+0.90**n dla
KomentarzPrzyjemnie chroni strzelców przed zakusami kawalerii, jednakże kto stosuje takie połączenie przy obronie? Czasem się przydaje na niskich Tierach.
Haste2--+0.21%**mKomentarzJeżeli czymś wspierać wysokopoziomowych to tylko tym. To zaklęcie umożliwia silne wsparcie, co skutkuje redukcją strat i podwyższeniem mnożnika Honoru.
Righteous Might3--+0.50**nKomentarzO wiele mocniejsza wersja Divine Strenght, która użyta na niskich Tierach zwiastuje naszym przeciwnikom szybką i bolesną śmierć. Warto wspomnieć, iż jest to najsilniejsze zaklęcie wspomagające bazujące na liczebności oddziału.
Deflect MissileDziała tylko wtedy, gdy rzucający jest atakowany.3--+0.45**m dla &
+0.675%**m dla
KomentarzNie przeczę, w końcowej fazie gry daje bardzo dużą zdolność obronną, ale jestem zdania, że najlepszą obroną jest atak. Niemniej warto rozważyć zapełnienie slota tym zaklęciem.
Teleportation4--+0.28%**m dla &
+0.14%**m dla
KomentarzBardzo przydatne, jeżeli uderzasz &. Ponieważ bazuje na mocy oddziału doskonale sprawdza się w wspieraniu T6-7
Word of Light4110*--KomentarzNiski Tier wyrzyna niczym Acid krasnale, jednakże na wysokim Tierze połamie on sobie zęby. Warto zauważyć, że obrażenia zadane zależą tylko i wyłącznie od naszej .
ResurrectionWskrzesza jednostki z oddziału
Wymagania: chociaż jedna jednostka oddziału musi przeżyć rundę
5-0.30%**o-KomentarzCommedia dell'arte. Ilość wskrzeszeńców jest zależna do liczebności ocalałych, co umożliwia skuteczne stosowanie tego zaklęcia (masz małe straty - nie potrzebujesz ich odzyskać, straciłeś sporą część oddziału - odzyskasz nędzny procent strat). To zaklęcie wymaga ogromnych nakładów , a i tak nie jest wstanie wskrzesić więcej niż 55% strat przy wręcz niemożliwym szczęściu :P
© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes Kingdoms". Redakcja, kontakt