Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Bacus
   dydzio
   Godzilla
   Nitj'sefni
   witchking
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Mamy zaszczyt dowodzić armią szalonej królowej Izabeli, która posiada całkiem silne jednostki. Do rozbudowy wykorzystuje głównie drewno ikamienia, jednakże wymaga pokaźnego zapasu kryształów do budowy legowisk Tierów 5-7. Gospodarka nie należy do najsilniejszych, co wymaga grabienia/handlu. Magia pomimo posiadania całkiem ładnych szkół nie jest najsilniejszą stroną Ludzi.



Jednostki


NieulepszonePEASANT

97
ARCHER

198
FOOTMAN

407
GRIFFIN

751
PRIEST

1747
CAVALIER

3188
ANGEL

7150
BALLISTA

300

500 podczas oblężenia
Koszt22044088016721200 22400 3102 500
UlepszoneCONSCRIPT

128
MARKSMAN

263
SQUIRE

488
IMPERIAL GRIFFIN

902
INQUISITOR

2575
CAVALIER

4508
ARCHANGEL

10010
CATAPULT

450

2000 podczas oblężenia
Koszt277554105620061700 32900 4145 000



Budynki


Aby zobaczyć opis budynku (jego nazwę, wymagania i koszty budowy), najedź na niego na poniższej grafice.

haventownmap
lvl1 lvl2 lvl3 lvl4 lvl5 lvl6 lvl7 lvl8 spec capitol fort mageguild tavern targ graalVillage Hall
+2 000
250 000 skarbiec złota

Town Hall
+4 000
500 000 skarbiec złota
Wymagania: Village Hall, miasto poziom 3
Koszt: 5000 10 12

City Hall
+7 000
750 000 skarbiec złota
Wymagania: Town Hall, miasto poziom 9
Koszt: 27 500 53

Capitol
+13 000
1 000 000 skarbiec złota
Wymagania: City Hall, miasto poziom 15
Koszt: 120 000 133 132
Peasant Huts
Rekrutacja Peasant
Wymagania: Village Hall, miasto poziom 1
Koszt: 700

Peasant Cabins
Rekrutacja Conscript
Wymagania: Peasant Huts, miasto poziom 2
Koszt: 1000 6
Archer Tower
Rekrutacja Archer
Wymagania: miasto poziom 3
Koszt: 4 000 9 8

Marksman Tower
Rekrutacja Marksman
Wymagania: Archer Tower, miasto poziom 4
Koszt: 5500 11 12
Barracks
Rekrutacja Footman
Wymagania: miasto poziom 6
Koszt: 8 000 32 31

Garrnison
Rekrutacja Squire
Wymagania: Barracks, miasto poziom 7
Koszt: 10 500 33 29
Griffin Tower
Rekrutacja Griffin
Wymagania: miasto poziom 9
Koszt: 22 000 38

Griffin Bastion
Rekrutacja Imperial Griffin
Wymagania: Griffin Tower, miasto poziom 10
Koszt: 24 000 64 63
Monastery
Rekrutacja Priest
Wymagania: miasto poziom 9
Koszt: 31 000 45 41 4 10

Cathedral
Rekrutacja Inquisitor
Wymagania: Monastery, miasto poziom 10
Koszt: 27 000 49 54 6 14
Farms
+5 do produkcji T1/T1+
Wymagania: Peasant Cabins, miasto poziom 3
Koszt: 20 000 30
Jousting Arena
Rekrutacja Cavalier
Wymagania: miasto poziom 12
Koszt: 80 000 92 15

Order of Paladins
Rekrutacja Paladin
Wymagania: Jousting Arena, miasto poziom 13
Koszt: 70 000 84 97 24
Altar of Light
Rekrutacja Angel
Wymagania: miasto poziom 15
Koszt: 140 000 115 26

Altar of Heaven
Rekrutacja Archangel
Wymagania: Altar of Light, miasto poziom 16
Koszt: 190 000 99 110 40
Blacksmith
Rekrutacja Ballista
Wymagania: miasto poziom 3
Koszt: 400 13

Advanced Blacksmith
Rekrutacja Catapult
Wymagania: Blacksmith, miasto poziom 4
Koszt: 5000 11 13
Fort
+15% do obrony miasta
Wymagania: miasto poziom 6
Koszt: 12 000 29

Citadel
+30% do obrony miasta
+50% do produkcji jednostek
Wymagania: Fort, miasto poziom 9
Koszt: 32 000 56 52

Castle
+40% do obrony miasta
+100% do produkcji jednostek
Wymagania: Citadel, miasto poziom 12
Koszt: 72 000 95 92
Elrath's Sentinel
+50% do produkcji jednostek
+5000 dziennie
+125 000 do pojemności skarbca
2x prędkość bohatera wychodzącego z miasta
Wymagania: Łza Ashy, miasto poziom 15
Koszt: 180 000 120 113
Tavern
Rekrutacja bohaterów
Koszt: 500 3 4
Mage Guild level 1
+1 zaklęcie lvl 1 magii światła
+1 zaklęcie lvl 1 magii mroku
Wymagania: miasto poziom 3
Koszt: 6 300 16 18

Mage Guild level 2
+1 zaklęcie lvl 2 magii światła
+1 zaklęcie lvl 2 magii mroku
Wymagania: Mage Guild lvl1, miasto poziom 6
Koszt: 14 000 47 48 4

Mage Guild level 3
+1 zaklęcie lvl 3 magii światła
+1 zaklęcie lvl 3 magii mroku
Wymagania: Mage Guild lvl2, miasto poziom 9
Koszt: 35 000 76 64 13

Mage Guild level 4
+1 zaklęcie lvl 4 magii światła
+1 zaklęcie lvl 4 magii mroku
Wymagania: Mage Guild lvl3, miasto poziom 12
Koszt: 91 000 108 109 21

Mage Guild level 5
+1 zaklęcie lvl 5 magii światła LUB magii mroku
Wymagania: Mage Guild lvl4, miasto poziom 15
Koszt: 252 000 126 148 42
Marketplace
Wymiana surowców.
Koszt: 850 7 5

Resource silo level 1
+35 17 do pojemności skarbca
Koszt: 500 6

Resource silo level 2
+41 21 do pojemności skarbca
Wymagania: Resource silo lvl1
Koszt: 1000

Resource silo level 3
+59 26 do pojemności skarbca
Wymagania: Resource silo lvl2
Koszt: 1500

Resource silo level 4-10
+[35+12x(lvl-1)] [26+4.5x(lvl-3)] do pojemności skarbca
Wymagania: Resource silo (lvl-1)
Koszt: (500x lvl)


© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes Kingdoms". Redakcja, kontakt