Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Sojusz


Sojusze to chyba najważniejszy element całej rozgrywki w Heroes Kingdoms. Ich znaczenie wzrosło jeszcze bardziej po 3. sezonie kiedy to wprowadzono Runiczne Fortece i Rifty na serwerach PvE oraz Turniej Ashy na serwerach PvP. W tym ostatnim przypadku nie można uzyskiwać Łez Ashy bez brania w nim udziału, co mogą robić tylko i wyłącznie sojusze. Jednakże największym plusem (obok takich jak wymiana miast czy zdolności) sojuszy jest możliwe przekazanie tymczasowego zwierzchnictwa nad naszymi miastami sojusznikowi na czas naszej nieobecności - jest to tylko możliwe w sojuszu!

W obrębie sojuszu są 4 funkcje o których warto wspomnieć - Leader i 3 Chiefs.

Leader ma nieograniczony dostęp do zarządzania sojuszem - może zapraszać, wyrzucać, aktywować zdolności czy podpisywać pakty o nieagresji. Role chiefów nie są tak obszerne, ale niemniej ważne. Army chief jak sama nazwa wskazuje, zarządza armiami. Jego rola sprowadza się do koordynacji działań militarnych wszystkich członków, jako że może widzieć ich armie. Spy chief koordynuje działania zwiadowcze. Dzięki kopii raportów, które otrzymuje może ograniczyć liczbę potrzebnych bohaterów-zwiadowców w sojuszu do niezbędnego minimum i zarazem zmaksymalizować efekty ich poczynań. Ostatnim jest merchant chief. Posiada informacje o wszystkich zasobach przechowywanych w obrębie sojuszu. Osobiście uważam, ze przydatne to jest jedynie przy planowaniu graali, budowaniu budynków sojuszu i ekspansji gospodarczej.



Ranking i zdolności



Jest kilka czynników zwiększających punkty rankingu - siła armii, rozległość kontrolowanego terenu, wybudowane sanktuaria graali, doświadczenie pvp, czas kontroli runicznej fortecy i punkty z Turnieju Ashy. Wszystkie zdolności zdobyte w ramach tego rankingu trwają tydzień, a ich czas odnowy tydzień. Dodatkowo maksymalna liczba członków sojuszu wynosi 20+poziom w rankingu sojuszy.

PoziomPunktyZdolność
150 000
Battle Cry 1

+5%
2125 000
Rally 1

+5%
3250 000
Inspiration 1

+5% XP
4500 000
Battle Cry 2

+10%
5800 000
Rally 2

+10%
61 100 000
Inspiration 2

+10% XP
72 900 000
Battle Cry 3

+15%
54 900 000
Rally 3

+15%
97 100 000
Inspiration 3

+15% XP
109 400 000
Charge

+15% prędkość ruchu
1160 000 000KONIEC GRY PvP
© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes Kingdoms". Redakcja, kontakt