Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Andruids
   dydzio
   Godzilla
   Nitj'sefni
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Klasy


Klasę bohatera, czyli to, jak będą się rozkładać jego trzy główne statystyki: atak (), obronę () i magię () wybieramy na samym początku tworzenia go, w tawernie zaś mamy wybór pomiędzy dwoma z góry zdefiniowanymi (których jednakże możemy przeszkolić za 81). Należy za wszelką cenę wystrzegać się potworków w stylu Warrior Mage i Wise Old Wizard, gdyż nawet pomimo ich teoretycznej wszechstronności nidgy nie będą wystarczająco zdolni, by konkurować z tymi, którzy byli stworzeni wyłącznie do określonych rzeczy.



RasaPolecane klasy
SylvanMercenaryDoskonale nadaje się do bycia głównym bohaterem dla tych, których nie pociąga magia (lub nie płacą subskrypcji :P), Fanatic SorcercerMagie zniszczenia i przywołania stanowią niesamowicie potężną mieszankę. Świetnie czyści Vestiges i dobrze radzi sobie ze zdobywaniem Łzy ścieżką Honoru.
InfernoPit LordDoskonale nadaje się do bycia głównym bohaterem dla tych, których nie pociąga magia (lub nie płacą subskrypcji :P), Fanatic SorcercerMagie zniszczenia. Czy muszę mówić coś jeszcze
HavenIllumined ProtectorZ Magią Światła jest on w stanie stać się takim Gandalfem i powstrzymywać miasta przed zakusami pobliskich Balrogów, Outland WarriorDoskonale nadaje się do bycia głównym bohaterem dla tych, których nie pociąga magia (lub nie płacą subskrypcji :P)
NecropolisFanatic SorcercerMagie mroku i przywołania stanowią całkiem mocną mieszankę. Świetnie czyści Vestiges i dobrze radzi sobie ze zdobywaniem Łzy ścieżką Honoru. MercenaryDoskonale nadaje się do bycia głównym bohaterem dla tych, których nie pociąga magia (lub nie płacą subskrypcji :P)
AcademyFanatic SorcercerDwie uzupełniające się szkoly magii bardzo dobrze wsółpracują, więc dlaczegóżby nie wesprzeć ich?, SenechalStand your ground with Elrath's power! Jest uniwersalny i zadecydowany warty zakupu.



klasamin max min max min max
Arcane Mage130130060KomentarzJedna z klas magicznych, ale pod tym kątem lepszy jest Disturbed Mage, Fanatic Sorcerer czy Illuminated Protector pomimo ich częściowej specjalizacji w ataku lub obronie. Nie polecamy, zwłaszcza że ten mag startuje z 0 .
Disturbed Mage26000060KomentarzNa początku jego większy bonus do się przydaje, jednakże dalej jest fatalnym magiem w początkowej fazie gry.
Fanatic Sorcerer26000260KomentarzWybitnie ofensywna klasa, jeżeli chcemy palić i rabować, to jest ona warta polecenia.
Illuminated Protector00260260KomentarzBeznadziejny w ataku, ale wsparty Magią Światła może zamienić się w silny mur, na którym wrogowie skutecnie połamią sobie zęby.
Mercenary26026000KomentarzTypowy wojownik bez grama magii, przydatny najlepszy dla Sylvanu z powodu ceny ich gildii magów.
Outland Warrior26026000KomentarzTypowy wojownik bez grama magii, przydatny najlepszy dla Sylvanu z powodu ceny ich gildii magów.
Paladin140260120KomentarzRaczej kiepski, gdyż minimalna nie zrekompensuje zaledwie średniego poziomu . Do obrony znacznie lepszy jest Illuminated Protector, zaś do ataku - Mercanery czy Outland Warrior.
Pit warrior26026000KomentarzAnalogicznie do Mercenary.
Protector00060060KomentarzDo niczego, na samym początku nie posiada żadnego punktu! Zdecydowanie lepszy jest Illuminated Protector.
War Mage140120260KomentarzUnikać jak krasnolud Acida, gdy jest w złym humorze! Choć jest na wysokim poziomie to jednak zanim tam dotrzemy nim wytracimy połowę wojsk przez jego stosunkowo niski i jeszcze gorsza .
Warmaster06006000KomentarzDo niczego, na samym początku nie posiada żadnego punktu! Zdecydowanie lepszy jest Mercenary.
Warrior Mage140140140KomentarzJak mówi staropolskie powiedzenie: jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
Senachal230060060KomentarzNiskie początkowo statystyki są rekompensowane w późniejsze fazie gry. Warty rozważenia.
Wise Old Wizard130130230KomentarzJak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego.
Explorer260130130KomentarzKiepskawy. Do ataku niechaj służy Outland Warrior.
© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes Kingdoms". Redakcja, kontakt