Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Andruids
   Bychu
   Drwal
   Irhak
   Kammer
   Kastore
   Krotos
   Nitj'sefni
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Do naszej dyspozycji dostajemy Leśne Elfy, jedyną grywalną frakcję w HK, której nie było w niej w chwili startu gry. Władają one wspierającą magią Przywołania i raniącą Magią Zniszczenia (Jeden źle wycelowany Fireball i cały Irollan się spala :P), ponadto Gildia Magów nie jest jakoś szczególnie droga. Do rozbudowy wykozystują głównie drewno i rudę. Znaczna część legowisk wymaga klejnotów, a spora ich ilość - również rtęci. Dzięki ciekawemu rozkładowi stworów "wieńczących" każdy typ (strzelcy na T4, piechota na T6 i kawaleria na T7) w końcowej fazie gry jest nieco tańsza w prowadzeniu od reszty frakcji.



Jednostki


NieulepszonePIXIE dixie

88
SILVER BLADE

163
HUNTER

448
DRUID

918
UNICORN

1709
TREANT

2652
GREEN DRAGON

6143
BALLISTA

300

500 podczas oblężenia
Koszt21039992418481100 22200 3102 500
UlepszoneSPRITE demony nie mają szans

106
WAR BLADE

196
MASTER HUNTER

538
DRUID ELDER

1101
SILVER UNICORN

2541
ANCIENT TREANT

3434
EMERALD DRAGON

9077
CATAPULT

450

2000 podczas oblężenia
Koszt252479110922181600 32700 4145 000



Budynki


Aby zobaczyć opis budynku (jego nazwę, wymagania i koszty budowy), najedź na niego na poniższej grafice.

sylvantownmap
lvl1 lvl2 lvl3 lvl4 lvl5 lvl6 lvl7 lvl8 capitol fort mageguild tavern targ graalVillage Hall
+2 000
250 000 skarbiec złota

Town Hall
+4 000
500 000 skarbiec złota
Wymagania: Village Hall, miasto poziom 3
Koszt: 4 500 13 11

City Hall
+7 000
750 000 skarbiec złota
Wymagania: Town Hall, miasto poziom 9
Koszt: 24 750 60 40

Capitol
+13 000
1 000 000 skarbiec złota
Wymagania: City Hall, miasto poziom 15
Koszt: 108 000 137 77
The Fearie Trees
Rekrutacja Pixie
Wymagania: Village Hall, miasto poziom 1
Koszt: 630

Fearie Wood
Rekrutacja Sprite
Wymagania: The Fearie Trees, miasto poziom 2
Koszt: 900 6 5
Battledance Terrace
Rekrutacja Silver Blade
Wymagania: miasto poziom 3
Koszt: 3 600 14 10

Battledance Arena
Rekrutacja War Blade
Wymagania: Battledance Terrace, miasto poziom 4
Koszt: 4 950 15 11 3
Hunters Cabins
Rekrutacja Hunter
Wymagania: miasto poziom 6
Koszt: 7 200 28 26 3

Hunters Lodge
Rekrutacja Master Hunter
Wymagania: Hunters Cabins, miasto poziom 7
Koszt: 9 450 29 21 5
Stone Ring
Rekrutacja Druid
Wymagania: miasto poziom 9
Koszt: 19 800 52 45

Stone Circle
Rekrutacja Druid Elder
Wymagania: Griffin Tower, miasto poziom 10
Koszt: 21 600 49 55 8
Unicorn Glade
Rekrutacja Unicorn
Wymagania: miasto poziom 9
Koszt: 20 700 59 50 3 9

Unicorn Glade
Rekrutacja Silver Unicorn
Wymagania: Unicorn Glade, miasto poziom 10
Koszt: 24 300 56 38 6 15
Treant Arches
Rekrutacja Treant
Wymagania: miasto poziom 12
Koszt: 51 300 92 80 8 17

Treant Alcove
Rekrutacja Ancient Treant
Wymagania: Treant Arches, miasto poziom 13
Koszt: 63 000 76 79 12 21

Treant Saplings
+1 do produkcji T6/T6+
Wymagania: Treant Alcove, miasto poziom 14
Koszt: 22 000 30
Dragon Altar
Rekrutacja Green Dragon
Wymagania: miasto poziom 15
Koszt: 117 000 115 100 13 22

Dragon Altar
Rekrutacja Emerald Dragon
Wymagania: Dragon Altar, miasto poziom 16
Koszt: 190 000 136 81 19 27
Blacksmith
Rekrutacja Ballista
Wymagania: miasto poziom 3
Koszt: 3 600 13 11

Advanced Blacksmith
Rekrutacja Catapult
Wymagania: Blacksmith, miasto poziom 4
Koszt: 4 500 13 11
Fort
+15% do obrony miasta
Wymagania: miasto poziom 6
Koszt: 10 800 29 25

Citadel
+30% do obrony miasta
+50% do produkcji jednostek
Wymagania: Fort, miasto poziom 9
Koszt: 38 800 52 38

Castle
+40% do obrony miasta
+100% do produkcji jednostek
Wymagania: Citadel, miasto poziom 12
Koszt: 64 800 110 78
Daughter of Sylanna
+50% do produkcji jednostek
+5000 dziennie
+125 000 do pojemności skarbca
2x prędkość bohatera wychodzącego z miasta
Wymagania: Łza Ashy, miasto poziom 15
Koszt: 162 000 91 105
Tavern
Rekrutacja bohaterów
Koszt: 450 3
Mage Guild level 1
+1 zaklęcie lvl 1 magii przyzywania
+1 zaklęcie lvl 1 magii zniszczenia
Wymagania: miasto poziom 3
Koszt: 5 850 13

Mage Guild level 2
+1 zaklęcie lvl 2 magii przyzywania
+1 zaklęcie lvl 2 magii zniszczenia
Wymagania: Mage Guild lvl1, miasto poziom 6
Koszt: 13 000 32 25 4

Mage Guild level 3
+1 zaklęcie lvl 3 magii przyzywania
+1 zaklęcie lvl 3 magii zniszczenia
Wymagania: Mage Guild lvl2, miasto poziom 9
Koszt: 32 500 54 49 13

Mage Guild level 4
+1 zaklęcie lvl 4 magii przyzywania
+1 zaklęcie lvl 4 magii zniszczenia
Wymagania: Mage Guild lvl3, miasto poziom 12
Koszt: 94 500 71 73 21

Mage Guild level 5
+1 zaklęcie lvl 5 magii przyzywania LUB magii zniszczenia
Wymagania: Mage Guild lvl4, miasto poziom 15
Koszt: 234 000 131 124 42
Marketplace
Wymiana surowców.
Koszt: 765 6 5

Resource silo level 1
+35 17 do pojemności skarbca
Koszt: 500 6

Resource silo level 2
+41 21 do pojemności skarbca
Wymagania: Resource silo lvl1
Koszt: 1000

Resource silo level 3
+59 26 do pojemności skarbca
Wymagania: Resource silo lvl2
Koszt: 1500

Resource silo level 4-10
+[35+12x(lvl-1)] [26+4.5x(lvl-3)] do pojemności skarbca
Wymagania: Resource silo (lvl-1)
Koszt: (500x lvl)



Galeria


© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes Kingdoms". Redakcja, kontakt