Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Unia

Przed zakończeniem Wojny Łez masz szansę połączyć swój dom z domem innego gracza poprzez zawiązanie Unii. Ten pakt pomiędzy dynastiami da obojgu graczom bonus do Dziedzictwa. Aby zawiązać Unię po prostu wyślij ze swojego profilu zaproszenie do innego gracza. Jeśli się zgodzi, pakt zostaje podpisany i może zostać zerwany tylko za zgodą obojga stron, chyba że jeden z graczy staje się nieaktywny.

Aby zoptymalizować bonus do Dziedzictwa, niektóre Unie są więcej warte niż inne. Kompatybilność frakcji powinna być brana pod uwagę.

Stopień kompatybilności jest zmienny. Łączenie się z graczem tej samej frakcji jest idealne, ale takie są też niektóre inne kombinacje, np. Unia między Przystanią i Akademią lub Necropolis i Inferno zawiązuje się bez żadnych kar. Jednakże Unie Necropolis-Akademia czy Przystań-Inferno mają kilka zalet, ale różnice kulturowe między dwojgiem ludzi są zbyt wielkie.

Nieważnie kogo wybierzesz, Unia jest dobra dla twojej dynastii. Oprócz bonusu do Dziedzictwa, zapewnia także silną więź, która może przewyższyć toją własną reputacje, a nawet tą twojego sojuszu.


Przewodnik Strategiczny



W miesiąc po rozpoczęciu Wojny Łez, możemy stworzyć Unię pomiędzy dwoma graczami. Zawiązujemy ją poprzez zgodę obu stron. Jedna ze stron wchodzi w profil i tam, pod listą miast, wybiera gracza (wpisuje jego nick), z którym chce zawiązać Unię. Druga ze stron musi tylko się zgodzić. Czyż jest coś prostszego?

Sam fakt istnienia Unii nie daje nam nic prócz dodatkowych punktów Dziedzictwa po ukończeniu świata. Poniżej prezentujemy tabelę z liczbą punktów Dziedzictwa za Unie między konkretnymi miastami.

6020406040
4060602040
2060604020
6020406060
4040206060


Jak widać z tabeli najpewniej jest zawsze wybierać do Unii gracza o tych samych zamkach co my, a w drugiej kolejności tej samej stereotypowej strony - Akademia/Przystań/Sylvan vs Inferno/Necropolis.

Raz wybrana Unia nie wiąże nas do końca gry. Możemy w każdej chwili zrezygnować. Jednakże, aby została ona zerwana druga strona musi wyrazić na to zgodę.

© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes Kingdoms". Redakcja, kontakt