Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Wojna Łez




Szczęk broni i chaos walk wstrząsa ziemią, reagując ze łzami, które Asha rozproszyła po Ashanie podczas wygnania. Każdy może znaleźć te łzy poprzez podążanie jedną z trzech następujących dróg: Dominacji, Bogactwa albo Honoru.

Pierwszy sojusz, który będzie kontrolować 13 Łez zdobędzie siłę tak wielką, że zakończy wiek chaosu i wywoła nadejście nowej ery.

Kiedy Łza zostanie zdobyta, możesz przenieść ją do miasta, w którym chcesz wybudować budowle Graala. Ten budynek, który będzie przechowywać Łzę i dawać twojemu sojuszowi potężne wsparcie, może być wybudowany w dowolnym mieście, w którym znajduje się bohater przenoszący Łzę.

Strzeż się ataków z innych królestw: udany atak na twoje miasto umożliwi zwycięzcy zburzenie twojego budynku Graala.


Przewodnik Strategiczny



Wojną Łez (eng. War of Tears) nazywamy ostatni okres działalności graczy na danym świecie. Toczy się ona o mistyczne artefakty zwane Łzami Ashy. Jeżeli ktoś grał w np. Heroes of Might and Magic V lub Might and Magic: Heroes VI ten wie, że gracz posiadający Łzę Ashy może wybudować w mieście specjalny budynek zwany sanktuarium GraalaKażda frakcja ma inny budynek - np. dla Przystani jest to Strażnik Światłości (Elrath's Sentinel).

Wojna Łez zaczyna się w chwili, gdy którykolwiek sojusz (więcej o nich w Rankingu) osiągnie poziom 7 (Rank 7) - w przypadku świata PvE jest to rank 6, gdyż od rank 7 rusza Wojna Fortec. Wtedy to ten sojusz dostaje pierwszą Łzę Ashy. Do zwycięstwa wymagane jest, aby dany sojusz posiadał 13 sanktuariów i utrzymał je przez 14 dni. Jednakże zapowiedziane jest, że od sezonu trzeciego, aby ukończyć grę i zainicjować przebudzenie Smoczego Bóstwa, sojusz będzie musiał tylko zdobyć poziom 11.

Łzy Ashy są do zdobycia w trzech drogach - Dominacji, Bogactwa i Honoru. Każdy gracz może zdobyć tylko 1 Łzę Ashy z każdej z tych dróg (łącznie 3). Jednakże można zdobyć dodatkową nielimitowaną ilość Łez, atakując miasta z wybudowanymi sanktuariami Jeśli atak zakończy się sukcesem, sanktuarium obrońcy jest burzone, a agresor zabiera ze sobą Łzę.

Aby wybudować sanktuarium Graala, Łza musi być w ekwipunku miasta, a gracz być członkiem sojuszu. Sam budynek kosztuje standardowo (bez manipulacji czasem budowy) dla Przystani:

180 000 120 113

Jednakże są pewne ograniczenia. Sojusz nie może posiadać więcej niż 13 sanktuariów i w tym samym czasie może być budowana tylko jedna budowla Łzy w sojuszu. Od tej drugiej zasady jest pewne odstępstwo - budynki dla skradzionych Łez można budować równolegle z innymi.



Turniej Ashy



W sezonie 4. standardową Wojnę Łez na serwerach PvP zastąpił Turniej Ashy. Jest to zapowiedziana zmiana w przebiegu gry. Opiera się praktycznie na w większości tych samych zasadach. Zasadnicze różnice to:
  • Nie ma własnoręcznego pozyskiwania z trzech dróg!!!
  • To lider sojuszu wybiera osobę, która wybuduje sanktuarium
  • Członkowie sojuszu, którzy nie dostali Łzy mogą jedynie kraść je innym sojuszom!
  • Cała Wojna jest podzielona na tury - każdy sojusz dostaje 1 Łzę na turę.
  • Według "Dzienników Deweloperów" uczestnictwo w Turnieju Ashy jest dla sojuszów nieobowiązkowe, a punkty z poszczególnych tur są dodawane do całkowitego wyniku w rankingu sojuszy.
  • Aby sojusz przystąpił do Turnieju Ashy jest wymagany jego 4. poziom.


  • © 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
    Komnaty "Heroes Kingdoms". Redakcja, kontakt