... z Królestwami Bohaterów. Po pięciu latach rozwoju, interakcji i zabawy serwery Might & Magic: Heroes Kingdoms zostają zamknięte. To czas, aby podsumować co się przez ten okres wydarzyło.
Pięć lat upłynęło na rozgrywce 5 sezonów (w tym 3 fabularnych!) i prawie 6000 odsłon. Setki tysięcy graczy z całego świata zrzeszonych w sojusze uczestniczyło w walkach (po średnio ok. 900-1000 graczy na światach przynależnych do Europy Wschodniej). Choć początki były trudne i mało ciekawe, to ostatecznie wokół gry wyrosła spora społeczność, zafascynowana jej światem i rozgrywką. Mamy nadzieję, że zafascynowana na tyle, aby sięgnąć po inne gry osadzone w Ashanie.
Powodem zamknięcia serwerów HK może być najnowsze dziecko Ubisoftu z Ashanu - Heroes Online. Miejmy nadzieję, że osiągnie większy sukces i bardziej pozytywny rozgłos niż Królestwa.
Zachęcamy również do przejrzenia naszego działu o tej interesującej, choć już historycznej, grze jaką jest MM:Heroes Kingdoms.
Pięć lat upłynęło na rozgrywce 5 sezonów (w tym 3 fabularnych!) i prawie 6000 odsłon. Setki tysięcy graczy z całego świata zrzeszonych w sojusze uczestniczyło w walkach (po średnio ok. 900-1000 graczy na światach przynależnych do Europy Wschodniej). Choć początki były trudne i mało ciekawe, to ostatecznie wokół gry wyrosła spora społeczność, zafascynowana jej światem i rozgrywką. Mamy nadzieję, że zafascynowana na tyle, aby sięgnąć po inne gry osadzone w Ashanie.
Powodem zamknięcia serwerów HK może być najnowsze dziecko Ubisoftu z Ashanu - Heroes Online. Miejmy nadzieję, że osiągnie większy sukces i bardziej pozytywny rozgłos niż Królestwa.
Zachęcamy również do przejrzenia naszego działu o tej interesującej, choć już historycznej, grze jaką jest MM:Heroes Kingdoms.
Bychu
Dark Dragon
Xelacient
Acid Dragon
Fajnie było pograć w H5 w przeglądarce przez może jakieś 2 tygodnie, aczkolwiek czekanie kilka dni aż się jakiś budynek ulepszy, konieczność płacenia, aby mieć szansę wygrać, czy też zasady premiujące kradzież dla mnie zabiły te grę już w pierwszym sezonie. Potem było trochę lepiej wraz z wprowadzeniem światów kooperatywnych, ale tylko trochę i nie na tyle, aby zniechęceni gracze z sezonu 1 wrócili.
Mechanika gry nie była zła. Gdyby tylko pozbyć się elementów "pay to win" i zamienić wszystkie czasy pokroju 60 godzin na 60 sekund, to mogłaby wyjść nawet fajna wariacja Herosów.
"Ale to już było i nie wróci więcej." Teraz miejmy nadzieję, że otrzymamy coś dobrego w Heroes VII i finalnej wersji Heroes Online.
Amonim
Acid Dragon