Przeglądarkowa gra MMO ze świata Ashanu, Might and Magic: Heroes Kingdoms, zostanie zdjęta z serwerów w sierpniu tego roku. Taka informacja została dziś podana na stronie gry. Wszelkie dotychczasowe elementy gry nadal będą obecne aż do końca. Z wyjątkiem subskrypcji - od teraz jest ona DARMOWA. Programiści dziękują za 5 lat wsparcia i współpracy:
Chcielibyśmy podziękować za to, że byliście z nami przez ten czas. Jesteście niezwykle aktywną i oddaną społecznością. To dla nas przyjemność być z wami przez te lata.
Czyżby zamknięcie tej niekanonicznej gry MMO ma związek z produkcją Heroes Online?
Chcielibyśmy podziękować za to, że byliście z nami przez ten czas. Jesteście niezwykle aktywną i oddaną społecznością. To dla nas przyjemność być z wami przez te lata.
Czyżby zamknięcie tej niekanonicznej gry MMO ma związek z produkcją Heroes Online?
Kammer
Przygotowują sobie grunt pod HO. W każdym razie darmowa subskrypcja to miły gest na odchodne. Ostatecznie to ona wprowadziła te wielkie dysproporcje między graczami (limit miast chociażby) i sprawiła, że była to gra P2W.
Hubertus
Irhak
Kammer
Alamar
gotri7
O ile się orientuję, przeglądarkowe masówki stosunkowo szybko pognały na drogę produkcji polegających na czekaniu, czekaniu i/lub buleniu, buleniu od chwili narodzin gatunku(się grywało swego czasu). Ale to dość nieistotne dla dyskusji.
Zgadzam się jednak z kwestią 'kastrowania' klasycznej sagi. To, co w Heroes VI uderzyło mnie najbardziej, to mała ilość miast, szczególnie że swego czasu głośno było na forach, iż pierwotnie miało być ich przynajmniej 7. Jeśli w siódemce nie będzie 6 lub więcej zamków, to można już spokojnie zacząć się godzić z wygaśnięciem dynastii Bohaterów, w klasycznym tej frazy znaczeniu.
Miałem jednak przyjemność testować Heroes Online i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, chociaż dawno to było, więc wszystko mogło się zmienić na gorsze/lepsze. Chcę przez to powiedzieć, że szykuje się godne ogniwo w ewolucji gier przeglądarkowych - nie twór idealny, ale dobrze rokujący etap w rozwoju całego gatunku.
Moja pierwsza wypowiedź na tym portalu, chociaż śledzę od początków, dobry wieczór wszystkim (:
Kastore
Może to co powiem wyda się brutalne, ale... nie potrzeba nam więcej części Heroesów. Przecież mamy Heroes III. Dlatego, albo Soft:Ubi zacznie robić gry, które mogą chociaż konkurować ze świętą trójcą, albo niech nie wyrzucają pieniędzy w błoto, bo po prostu szkoda czasu na tworzenie kolejnych, eufemistycznie mówiąc, beznadziejnych części, które raz, że nie wnoszą nic, a dwa, jedynie starają się być czymś w rodzaju rozczłonkowanej trójki. I jeżeli Ubi nie zrozumie w najbliższym czasie tego ultimatum to mogę być całkowicie pewien, że cała nowa marka Might & Magic wykreowana przez Jubi umrze śmiercią naturalną.
Takie jest moje zdanie. Dziękuję, rozejść się.
AmiDaDeer
Rozumiem że jak wydadzą wszystkie pieniądze na zamki, ale resztę gry spartolą, to będziesz zadowolony? :P
gotri7
Co do mnogości części - nie wiem czy ktokolwiek inny tak ma, ale ja lubię co jakiś czas zmieniać części, żeby mi nie zbrzydło młócenie dokładnie tego samego tytułu przez pół roku.
Hobbicie - Naturalnie, że nie będę zadowolony :P Jednak różnorodność w kwestii miast jest jednym z bardzo istotnych czynników jeśli chodzi o współczynnik 'przykucia do komputera'. Systemu rozwoju postaci chyba nie mogą bardziej spartolić, bo ciężko by im było wymyślić jeszcze gorszy niż obecny. Podobnie z surowcami. Może jestem niepoprawnym optymistą, ale liczę na to, że seria dostanie tyle dopieszczenia, na ile tak naprawdę zasługuje.
Alchemik
Alamar
Nikt nie ma za złe tego, że Ubisoft stworzył sobie Ashan i otoczkę, ale to właśnie skasowanie poprzedniej mitologii spowodowało wieszanie na Ashanie psów. To, że ten świat jest strasznie sztampowy i zwyczajnie nudny, wcale nie pomogło.
Co do mętliku - to przeczytaj sobie biografie miast z H5 (te w scenariuszach i kampaniach) i sam oceń. Znajdziesz tam pozostałości po pomysłach Nivalu, na które Ubisoft się nie zgodził.
Lyokoheros
Andruids
Kastore