Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Magia Ciemności


Magią Ciemności władają Nekromanci (heretycy z Hereshu), Demony (szataniści z Sheoghu) i Rycerze (którzy najwyraźniej po upadku Uriela polubili smak zakazanego owocu). Skupia się ona na dwóch filarach: deprawacji wrogiej armii (poprzez obniżanie ataku i obrony) oraz potężnych obszarówkach.




Wszystkie oznaczają punkty magii rzucającego. Pozostałe w tym wypadku statystyki bohatera przeciwnego. Liczebnośc oddziału jest oznaczona przez n, zaś jego moc - przez m. Wszystkie obrażenia są skierowane przeciwko całej armii przeciwnika, czyli każdy jego oddział doznaje takich samych obrażeń.

NazwaPoziomObrażeniaPremia
Weakness1--0.35*KomentarzW początkowej fazie gry, gdy dopiero czyścimy nasz region z neutrali jest zupełnie bezużyteczne. Później lepiej jest rzucić Slow albo Death Touch.
Sickness10.50**n-KomentarzPierwsza i najsłabsza obszarówka. Jeżeli nie mamy lepszej, to możemy rzucać ją na samym początku bitwy, lecz jeżeli mamy Disease lub Plague o wiele lepszym pomysłem byłoby skorzystanie z któregoś z nich.
Guard Break2--0.17*KomentarzPodobnie jak Weakness w początkowej fazie gry jest kompletnie nieprzydatny, aczkolwiek w późniejszej fazie można zastanowić się nad jego użyciem w celu zadania dotkliwszych ran.
Disease20.70**n-KomentarzDotkliwsza wersja Sickness jest nieco bardziej warta uwagi. Wymaga tylko II kręgu Magii, lecz w miarę dobrze usuwa hordy niskiego Tieru.
Vulnerability3--0.35*KomentarzDwukrotnie skuteczniejsze od Guard Break. Jeżeli chcemy skutecznie osłabić wrogiego {tu nazwa klasy bazującej na obronie} to używamy tylko i wyłącznie tego (ewentualnie wspieramy jeszcze Guard Break, ale to tylko w momentach naprawdę dramatycznych).
Slow3--0.50*KomentarzJest niewiele słabszy od Death Touch, lecz sądzę, że dobrze spełna swój obowiązek. Przydatne przeciwko {ataker?}
Plague40.90**n-KomentarzPo prostu masakra. Przeciwko stworzeniom niskiego Tieru dosłownie wbija je w glebę. Niezwykle przydatne przy czyszczeniu regionów zwłaszcza, jeśli są one zasiedlone przez stworzenia jednego typu - łatwo wtedy osiągnąc i Legendary Victory.
Death Touch4--0.60*KomentarzTeoretycznie najpotężniejszy debuff w zasięgu Magii Ciemności, ale według mnie Slow jest niewiele mniej skuteczny w działaniu, więc raczej polecam ten wcześniejszy.
Scourge50.15%**m-KomentarzApokalipsa! Pozbawia przeciwnika określonego % jego armii. Bazuje on na jej sile, więc jest dużo skuteczniejszy wobec T5-7 od Plague i podobnych. W końcowej fazie gry według mnie obowiązkowy.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes Kingdoms". Redakcja, kontakt