Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB
News
Wczoraj ruszył drugi sezon Heroes Kingdoms. Co prawda gracze z większości światów mają jeszcze kilka tygodni do zakończenia sezonu pierwszego, ale w ten sposób będą mieli więcej czasu na zapoznanie się ze zmianami. Pełna ich lista znajduje się w niusie. Najważniejsze z nich to:

- wprowadzenie rasy Sylvan. Elfy mają być potężną rasą z bardzo silnymi jednostkami, umiarkowanymi zdolnościami magicznymi (ale z dostępem do magii destruktywnej) oraz dużymi kosztami budynków.

- skrócenie czasu oczekiwania na możliwość wybudowania czwartego i następnych miast przez graczy z darmowym kontem.

- punkty "legacy" uzyskane za zakończenie pierwszego sezonu, które będą mogły być zamienione na pewne specyficzne umiejętności (łącznie jest ich 18) do wykorzystania w trakcie gry.

- a także: rosną koszty utrzymania armii, spada bonus obrony w miastach, patrolujący bohaterowie mogą zapobiegać oblężeniom, trudniej w 100% ukraść przeciwnikowi dochód z kopalni (opcja 'pillage'), w pewnych warunkach będzie można atakować również nocą.

Obecnie gra w Heroes Kingdoms stała się znacząco mniej atrakcyjna dla graczy bez płatnego konta. Być może sytuacja się zmieni, gdy będzie można wreszcie kontrolować dodatkowe miasto i gdy gracze ruszą na poszukiwanie Łez Ashy. Moją opinię rozgrywki z pierwszego sezonu zamieszczę po jego zakończeniu, ale generalnie mam nadzieję, że w drugim sezonie zapowiadane zmiany faktycznie rozwiążą główne problemy.
Acid Dragon
Wasze komentarze (0)
Nius archiwalny - możliwość komentowania została wyłączona.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes Kingdoms". Redakcja, kontakt