Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieRSSFB

Magia


Heroes Kingdoms jest spin offem H5, a więc niemal wszelkie jej elementy są kopią z "wielkiego brata", a co za tym idzie - skopiowany został również podział szkół.

Podczas wyboru nacji widzimy, że każda z nich ma inny stosunek do magii. Najlepiej włada nią oczywiście Akademia (co ciekawe nie mają oni pięciu punktów, lecz nędzne cztery), dalej są Nekromanci (trzy), uciekinierzy z Sheoghu (dwa) i ex aequo Ludzie oraz Leśne Elfy (po jednym punkcie).



Każda rasa w HK ma sztywno przydzielone dwie szkoły magii. Większość wydaje się logiczne, ale magia zniszczenia u elfów lub ciemności dla Przystani? (A upadli rycerze? - K.) Prawdopodobnie kierowano się samymi zaklęciami, a nie nazwami magii.

AkademiaInfernoNecropolisPrzystańSylvan
Magia ŚwiatłościMagia PrzywołańMagia CiemnościMagia ZniszczeniaMagia CiemnościMagia PrzywołańMagia ŚwiatłaMagia CiemnościMagia PrzywołańMagia Zniszczenia

© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Heroes Kingdoms". Redakcja, kontakt